Strefa przedsiębiorcy

Banery w mieście – szpecą czy zdobią?

Powstaje coraz więcej organizacji zajmujących się zwalczaniem wszechobecnych w mieście reklam. Faktycznie, w wielu miejscach przypadkowo zaprojektowane, odbiegające od atrakcyjności reklamy nie dodają uroku zabytkowym kamienicom, a wręcz go odbierają. Co zrobić, żeby pogodzić entuzjastów zabytków ze specjalistami od marketingu? Odpowiedź jest prosta.


Atrakcyjny billboard

Niebanalny pomysł, nowoczesne wykonanie, przyciągające uwagę hasło i nieszablonowa grafika lub zdjęcie – tak zaprojektowany billboard może zakryć to, co w zadbanym mieście nie powinno rzucać się w oczy – zapomniane budynki składające się z blachy, tak zwane "blaszaki" nie są zwykle powodem do dumy władz miasta. Na budżetowych dziurach miasta skorzystać mogą projektanci z agencji reklamowych i właściciele firm pragnących wyjść ze swoim wizerunkiem na zewnątrz, do ludzi. Celem jest szybka i skuteczna identyfikacja marki, co skutkuje intensywnym wzrostem sprzedaży. 

Z czego to się składa?

Najczęściej stosowanym nośnikiem jest papier blueback i whiteback wykorzystywany m.in do wyklejania billboardów. Poza tym folie samoprzylepne, folie poliestrowe, baner backlit wykorzystywany w produkcji podświetlanych reklam zewnętrznych i wiele innych.
Drukiem wielkoformatowym jest również druk UV zyskujący coraz większą popularność.Technologia UV umożliwia naniesienie grafiki na praktycznie każda powierzchnię, zapewniając przy tym dużą odporność druku na działanie czynników zewnętrznych. Banery i szyldy reklamowe możemy zamówić w agencjach reklamowych, gdzie profesjonalna obsługa pomoże nam w wyborze grafiki, hasła reklamowego itp. 

 

Dodaj komentarz